Svaret af Filippa Almsted on Jan 11, 2016 15:25:40 GMT
Sødeste Thea,
Jeg håber, det går dig godt på Rundrejsen. Der har alle dage været for meget energi i dig til at være begrænset til Corus. Mine tanker hviler dog ofte ved dig, kære søster. I mine tanker er du lykkelig og smilende, som jeg husker dig. Skriv endelig tilbage med nyheder - jeg savner sådan dine beretninger. Mon du har fundet en sød person, der deler dine tanker og drømme?
Herhjemme sker der ikke det store. Min mave vokser næsten for hver dag, der går. Det er en mærkværdig måde at blive større på, men jeg klager nu ikke. Jeg ved, der vokser en lille engel i mig. Det føles som om, der sker så meget hver dag, men det er mest de små ting i dagligdagen og nu jeg sidder og skal nedskrive det, kan jeg ikke komme i tanke om noget. Det er en kold vinter. Jeg tænker, I vel er nået sydpå omkring nu, og du derfor i stedet kan nyde varme dage.
Jeg glæder mig til du igen er hos mig, søster. Selvom Eriks familie er så søde og favnende, er det kun en del af mig. Min anden halvdel, mit ophav, er ude i verden. Når I kommer hjem, vil jeg nok være så stor som månen på himlen. Hvis ikke jeg allerede har bragt et nyt menneske til verden - hvem ved? Jeg håber bare, I når at komme hjem før. Erik er overbevist om, at det bliver en pige, men i mine drømme ser jeg en lille dreng. Forhåbentlig med samme smilehuller, der gør vores ansigter så ens. Det ville gøre mig glad.
Hvordan står det til med Apolla og Dewin? Hun må vel også være helt oppe over nu. Jeg håber, deres barn får Dewins charmerende og varme sind. Som du kan se på de mange ord, der efterhånden er blomstret frem på papiret, savner jeg dig, elskede søster. Gem et smil til mig, når I vender hjem. Der er heldigvis ikke så længe igen.
Varme tanker og kys - samt massere af gak og fjol,
Din søster.